Ensin ajattelin keksiä tännekin jonkun ihan älyttömän jutun, kuitenkin uskottavan, ja odotella kommentteja. Sitten se olisikin ollut vaan pilaa. Enpä sitten viitsinytkään. Tuli kuitenkin huijattua aika monta kertaa yhden päivän aikana... Terkkuja vaan Mari ja Jonna =)

Olisi paljon kuvia jotka pitäisi tänne siirtää. Elämä on kuitenkin sen verran hankalaa, että olen ihan juuttunut tähän mun uuteen läppäriin. Se tekee asiasta hankalan etten ole viitsinyt siirtää kuvia tähän koneelle (nytkin niitä on kortilla lähes 200). Mun pitäisi jaksaa myös avata pöytäkone, mutta se nyt tuntuu jotenkin ihan ylivoimaiselta. Jos vaikka huomenna! Olisi remonttikuvat ja viime viikon Koirakuvat-viikkohaasteeseenkin oli jo kuva valmiiksi. No, se meni jo!

Kai mulla oli joku ideakin tähän kirjoitteluun? Ei nyt vaan tule mieleen. Samaa vanhaa tänne kuuluu. Treeneissä on käyty, mutta mitään ei olla opittu ;) KKS:n sivuille oli tullut niiden viime kuun möllikisojen tulokset. Vaikka mun mielestä Sisu todellakin ylitti itsensä innokkuuden ja vauhtinsa puolesta, olisi se silti ollut, ilman vitostakin, ihan häntäpäässä. Ei haittaa. Hauskinta tässä oli kuitenkin se, ettei kukaan voi syyttää tästä minua. Pöytäkirjojen mukaan Sisun ohjaajana oli MILLA. Jos saan Millan joskus innostumaan mölleilyyn niin odotan ihan mielenkiinnolla, että kuka ohjasi kenenkin koiraa... Onkohan kaikkien ohjaaja Milla, vai olisikohan Mimin ohjaaja Miia? Tämän mysteerin selvittämiseksi tarvitaan nyt ainoastaan enää Millaa!!!! Toisaalta sitten kaikki voi olla ihan oikeinkin kirjattu, jos Masa ei jostain syystä kirjoita tuloksia koneelle. Ei kukaan muu meitä noin lahjakkaasti sekoita =)

PS. MARIKALLE KILOKAUPALLA SYNTTÄRI ONNEA!!!!