Nyt sain jopa siirretyksi nämä kuvat tästä keittiön maalaamisurakasta... Koirien blogihan tämä tietysti on, mutta tässä näkyy sitten Allin, Sisun ja Uunon kodin uusiutumista. Minusta on ainakin kiva nähdä muiden remonttikuvia... Eli tässä tämä meidän keittiö ennen muutosta:

ennen.jpg

Tässä on kyllä aika järkyttävästi tota tavaraa näkyvissä. Ja kumma kun olin jo muutaman kaapin irroittanut maalausta varten niin mitäs sieltä sitten pilkottaakin, baarikaappi!

ennen2.jpg

Ja tässä maalauksen jälkeen:

nyt.jpg

Tavaraa on kyllä vieläkin paljon. Seinät ja ikkunanpokat pitäisi vielä maalata. Ja jääkaappi on AIVAN järkyttävä! Muuten saa kyllä kelvata jonkin aikaa. Haaveessa on kyllä sellainen suuren luokan keittiön uusinta. Saa nähä milloin meillä on varaa.

nyt2.jpg

Seuraavaksi minä ajattelin maalata vieras-/tietokonehuoneen seinät ja viimeistellä tätä keittiötä. Ala-kerrassa aloitetaan sitten vähän isompi urakka, sekin tämän kesän aikana, TOIVOTTAVASTI! Melko kaukana ollaan vielä siitä minun unelmakodista. Tuskin sellaista koskaan edes saan. Mutta ainakin mulla on paljon visioita ja mä luulen et tässä talossa on kyllä "potenttiaalia"... =)